• TR
    • AZ
    • US
    • TR
Giriş Yap Hesap Oluştur Facebook ile Bağlan

Kategoriler

0
  • AZ
  • US
  • TR
0 532 637 55 31 - 0354212 19 70

Instagram alışverişlerinde dolandırıcılık tespit edildi                      Instagram alışverişlerinde dolandırıcılık tespit edildi                   Instagram alışverişlerinde dolandırıcılık tespit edildi                   Instagram alışverişlerinde dolandırıcılık tespit edildi                    Instagram alışverişlerinde dolandırıcılık tespit edildi

Garanti Şartları

 

  • Garanti süresi ürün fatura tarihinden itibaren başlar. İthalatçı,İmalatçı,Üretici Firma tarafından verdikleri garanti süresi altında.(Garanti süresi değişiklik gösterebilir).
  • Fatura garanti belgesi yerine geçmektedir ve fatura tarihinden itibaren garanti başlamaktadır.
  • Kullanım hatalarından ve tanıtma ve kullanım klavuzunda yer alan kullanım ve bakım yönergelerine aykırı kullanımlardan kaynaklanan hasar ve arızalar (Çizilme,kırılma,kopma, vs) dışında ürünün bütün parçaları garanti süresi boyunca firmamızın garantisi altındadır.
  • Sarf malzemeleri ve kullanıma bağlı olarak eskiyen, yıpranan, kirlenme nedeniyle işlevini yitirmesi nedeniyle oluşan hasar ve arızalar garanti kapsamı dışındadır. Bu parçaları yetkili servisten tedarik edebilirsiniz.Ürün servisinden alınmayan parçalar nedeniyle oluşan arızalar garanti kapsamında değildir.
  • Ürün tanıtımı, montaj işlemleri, teknik kontroller vs. işlemlerdahil yetkili servis dışındaki şahısların müdahalesi durumunda, ürünün tamamı garanti kapsamı dışındadır.
  • Voltaj düşmesi veya yükselmesinden dolayı meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Ürünün garanti süresi çerisinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
  • Ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre yetkili servisin ürünün eline ulaşması itibariyle başlayıp son bulur. Tüketici arıza bildirimini; telefon, fax, e-posta benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
  • Ürün tamiri tamamlandığında tüketiciye telefon, kısa mesaj, faks, e-posta benzeri bir yol ile bildirilecektir.
  • Ürün arızasının 30 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir sanayi ürününü tüketici kullanımına tahsis edecektir. Ancak bunu tüketici talep etmeme hakkına sahiptir.
  • İş günü; Ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 mayıs ve pazar günleri dışında ki çalışma günleridir.
  • Ürün garanti süresi içerisinde, İmalatçı, İthalatçı, ve üretici firma tarafından gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli yada başka herhangi ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
  • Tüketicinin Seçim Hakları;

 

  1. Ayıplı olduğunun anlaşılası durumunda tüketici satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşme ile dönmesi
  2. Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme
  3. Aşırı bir masraf gerektirmediği taktirde, bütün masrafları (İmalatçıya, İthalatçıya) ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme
  4. İmkan varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birinin kullabilir.

 

  • Garanti Uygulaması sırasında değiştirilen ürün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
  • Tüketiciler şikayet ve itirazları konusunda ki başvurularını tüketici hakem heyetlerine yapabilirler.
  • İyi Alışverişler Dileriz.

Whatsapp
İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et