0532 637 5531 ŞİRKET WHATSAP HATTIMIZDAN
GÜVENİRLİĞİMİZİ KONUM İSTEYEREK FATURA TALEP EDEREK İBAN ALICI BİLİGİSİ GENBAK MOTORLU ARAÇLAR
AKSİ TAKTİRDE İTİBAR ETMEYİN 0 354 212 19 70 ŞİRKET TELEFONUNDAN TEYİT EDİNİZ
HABERLER
DUYURULAR
YENİ PROJELER
Talaşlı imalat, hayatımıza 18. Yüzyılın başlarında ağaç endüstrisiyle girdi. Demir şekillendirme işleminin, demircilerin kol gücüyle yapıldığı dönem olan 19. Yüzyılda, talaşlı imalat yavaş yavaş kendisini göstermeye başladı. 19. Yüzyılın ortalarında az da olsa demirlerin işlenmesinde kullanılmaya başlandı. 20. Yüzyılda ise büyük bir gelişme gösteren talaşlı imalat endüstrisi, zamanla daha da gelişerek, günümüzdeki halini aldı. Biraz önce de belirttiğim gibi talaşlı imalat endüstrisinin 20. Yüzyıldaki büyük sıçrayışının ardından, hayatımızın neredeyse her aşamasında bizlere eşlik etmiş ve uzun yıllarda bu birliktelik devam edecek gibi görünmektedir.
Kış mevsiminin zorlu şartlarından çıkan araçların detaylı bir yaz bakımına girmesinde yarar var. Yağmur, çamur, kar, buzlanma gibi zorlu mevsim koşullarında yıpranan araçların güvenli bir sürüş için lastik kontrolü, fren sistemi, filtre değişimi, rot-balans ayarı, akü kontrolü, silecek bakımı, yağ değişimi gibi detaylı bir yaz bakımından geçmesi gerekir.
Yaz aylarında aracınızın bakımı ve uzun yola çıkarken dikkat etmeniz gerekenler konusunda önerilerimizi bu yazımızda bulabilirsiniz.
Piyasada rekabet arttıkça, müşteriler giderek daha az “Sadık” hale geldikçe, firmaların müşteri deneyimi konusundaki hassasiyetlerinin arttığını biliyoruz, görüyoruz. Tabii rekabete açık olmayan, rekabetin eksik olduğu ya da tüm rakip oyuncuların aynı kurallara ve anlaşmalara göre hareket ettiği alanlar hariç. Mesela Türkiye’de müşteri deneyimi konusunda çok hassas gibi görünen; telekom, elektrik, bankacılık vb. sektörler, aslında tüketicilerin dönüp dolaşıp kendilerine gelmek zorunda olduğunu bildiklerinden tüketici deneyimini iyileştirme konusuna hiç bir zaman gerçek anlamda yoğunlaşmazlar.